istologio4

ΚΥΡΙΟ ΜΕΝΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
280133
ΣήμεραΣήμερα20
ΧθεςΧθες63
Αυτή την εβδομάδαΑυτή την εβδομάδα209
Αυτό το μήναΑυτό το μήνα1441
ΣυνολικάΣυνολικά280133
Συνδεδεμένοι χρήστες

Έχουμε 2 επισκέπτες και κανένα μέλος σε σύνδεση

Μουσικό Σχολείο Άρτας-14 χρόνια λειτουργίας

Το Μουσικό Σχολείο Άρτας το σχολικό έτος 2022-23 συμπληρώνει δεκατέσσερα χρόνια λειτουργίας και συνδυάζοντας αρμονικά τη γενική και μουσική παιδεία στην κατεύθυνση της ολοκληρωμένης και πολύπλευρης μόρφωσης, αναδεικνύει τη διάσταση του σχολείου που εμπνέει, ευαισθητοποιεί, καλλιεργεί, δυναμώνει, εμπιστεύεται, συμμετέχει.



Η ίδρυση του πρώτου Μουσικού Σχολείου το 1988

Η ίδρυση των Μουσικών Σχολείων και η λειτουργία του πρώτου Μουσικού Γυμνασίου στην Παλλήνη Αττικής το σχολικό έτος 1988-1989, υπήρξε μία καινοτομία που προκάλεσε τομή στο περιβάλλον και στα δεδομένα της μέχρι τότε μουσικής εκπαίδευσης, τροποποίησε τον εκπαιδευτικό χάρτη της χώρας και δημιούργησε τις συνθήκες για να αναπτυχθεί νέο πνεύμα και ώθηση στη μουσική δημιουργία και παραγωγή αλλά και στις παιδαγωγικές αντιλήψεις.

51 Μουσικά Σχολεία στην Ελλάδα

Σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 51 Μουσικά Σχολεία που εφαρμόζουν στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα παιδαγωγικές καινοτομίες, πραγματοποιούν πολυδιάστατες και πολύμορφες πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις και αναπτύσσουν ισχυρούς δεσμούς και σχέσεις γόνιμης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργίας

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των Μουσικών Σχολείων έχει συνολική διάρκεια 42 ωρών, οι οποίες κατανέμονται σε μαθήματα Γενικής και Μουσικής Παιδείας. Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας συμβαδίζουν με όσα ισχύουν για τα Γυμνάσια και τα Γενικά Λύκεια της χώρας. Στα μαθήματα Μουσικής Παιδείας περιλαμβάνονται : η Ευρωπαϊκή και η Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική ως Θεωρία και Πράξη, τα Μουσικά Σύνολα, η Ιστορία της Μουσικής, η Χορωδία, η Κριτική Μουσική Ακρόαση, οι Εφαρμογές της Πληροφορικής στη Μουσική, η Μορφολογία, η Αρμονία, η Ανάπτυξη Ακουστικών Ικανοτήτων καθώς και η διδασκαλία των μουσικών οργάνων ως εξής: στο Γυμνάσιο διδάσκονται σε ατομικά μαθήματα τρία (3) μουσικά όργανα. Ένα όργανο επιλογής - κιθάρα, ούτι, λαούτο, βιολί παραδοσιακό ή κλασικό, βιόλα, σαντούρι, κανονάκι, νέι, πολίτικη λύρα, παραδοσιακά ή ευρωπαϊκά κρουστά, βιολοντσέλο, ακορντεόν, σαξόφωνο, κλαρινέτο, τρομπέτα, ηλεκτρική κιθάρα, ηλεκτρικό μπάσο, κοντραμπάσο... - και δύο υποχρεωτικά: πιάνο, ως όργανο αναφοράς της ευρωπαϊκής μουσικής και ταμπουράς, ως όργανο αναφοράς της παραδοσιακής μουσικής.

Αίτηση για την εισαγωγή στην Α' Γυμνασίου / Αξιολόγηση των μαθητών/- τριών

Για να φοιτήσει μία/ένας μαθήτρια/-τής στο σχολείο μας υποβάλλει ο κηδεμόνας της/του αίτηση εγγραφής από 02 μέχρι 31 Μαΐου. Η εισαγωγή των μαθητριών/-τών στην Α΄ τάξη των Μουσικών Σχολείων γίνεται κατόπιν επιλογής και αξιολόγησής τους από επιτροπές που συγκροτούνται για το σκοπό αυτό, στα αντικείμενα της αντίληψης του ρυθμού, της φωνητικής ικανότητας, της ακουστικής ικανότητας, της διάκρισης των ηχοχρωμάτων και προαιρετικά στην εκτέλεση μουσικού οργάνου. Η συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής δεν προϋποθέτει προηγούμενες μουσικές γνώσεις για τους/τις υποψήφιους/-ες.

Κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή σε άλλες τάξεις

Στις υπόλοιπες τάξεις των Μουσικών Σχολείων μπορούν να εγγραφούν και να φοιτήσουν μαθητές/-τριες κατόπιν κατατακτήριων εξετάσεων, που διενεργούνται στην αρχή του διδακτικού έτους σε συγκεκριμένη ύλη των μουσικών μαθημάτων και εφόσον προκύψουν κενές θέσεις από μετεγγραφές.

Μεταφορά-Ωράριο λειτουργίας-Σίτιση

Η μεταφορά γίνεται δωρεάν με αστικό λεωφορείο για τις/τους μαθήτριες/-ές που μένουν στην Άρτα και στα κοντινά χωριά και με ταξί για όσες/-ους μένουν στα πιο απομακρυσμένα μέρη. Το σχολείο δύο ημέρες την εβδομάδα λειτουργεί από τις 08:10 έως τις 15:10 (εννιάωρο) και τρεις ημέρες την εβδομάδα έως τις 14:35 (οκτάωρο). Σε όλες/-ους τις/τους μαθήτριες/-τές παρέχεται πλήρες μεσημεριανό γεύμα.

Δημιουργικό εκπαιδευτικό περιβάλλον

Στο Μουσικό Σχολείο Άρτας, η βιωματική και συνεργατική μάθηση στα μουσικά αντικείμενα και οι καλλιτεχνικές δράσεις, δημιουργούν εκπαιδευτικό περιβάλλον εμπιστοσύνης, αλληλοϋποστήριξης, επικοινωνίας, αποδοχής, δημιουργικότητας, κοινωνικής ευαισθητοποίησης και συνεισφοράς.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΖΙΩΡΗ ΑΝΘΟΥΛΑ